سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به رنگ نیلی
من دل به عشق فاطمه خوش کرده ام...
لینک دوستان

به نام الله

 

ادعای امروز اوباما و ادعای مسئولان هسته ای کشورمان!!!!

تیم مذاکره کننده ما تاکید میکند که در توافقنامه حق غنی‌سازی ایران به رسمیت شناخته شده ولی مذاکره کننده های مقابل به راحتی و برای چندمین بار تاکید میکنند که این حق به رسمیت شناخته نشده است.

امروز هم دوباره اوباما ادعای خود را تکرار کرد!!!

مسئولان هسته‌ای کشورمان در توضیح این تناقض می‌گویند که ادعای حریف مصرف داخلی دارد و مقامات آمریکایی برای راضی کردن مخالفان داخلی خود به اینگونه ادعاهای بی‌اساس روی آورده‌اند . !!!


 

آقای ظریف ماجرا چیست؟

 

 این توضیح نمی‌تواند پاسخ قابل قبولی تلقی شود. چرا که ادعاکنندگان، افراد عادی و یا رسانه‌ها نیستند، بلکه این ادعاها از سوی بلندپایه‌ترین مقامات مذاکره‌کننده حریف مطرح می‌شود مقاماتی نظیر اوباما رئیس‌جمهور، جان‌کری وزیرامورخارجه، وندی شرمن مذاکره‌کننده ارشد آمریکا، وزیرخارجه فرانسه، نخست‌وزیر‌انگلیس و... بنابراین چگونه می‌توان پذیرفت ادعای آنان فقط مصرف داخلی داشته باشد. چرا که متن توافقنامه منتشر شده است و برای افکار عمومی طرف مقابل پوشاندنی و انکارکردنی نیست، و از سوی دیگر مقامات حریف از این نکته بدیهی به خوبی آگاهند که اگر ادعای خلاف واقع کرده باشند از سوی افکار عمومی ملت‌هایشان و از جمله مخالفان سیاسی خود مورد بازخواست قرار می‌گیرند، زیرا مخالفان داخلی آنها نیز توان مراجعه به متن توافقنامه و درک محتوای آن را دارند. پس ماجرا چیست؟!

 

 


[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 10:44 عصر ] [ به رنگ نیلی ]
........

Weblog Themes By abzar20

درباره وبلاگ

دل به عشق فاطمه خوش کرده ام...
برچسب ها
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 24983


قالب وبلاگ
فال حافظ
ابزار وبلاگ